Fokus på formidling

5. februar 2019

Vi vil skabe større interesse for vores varmeværk med nyt tiltag.

"Varme er som regel kun noget, vi tænker over, når det ikke er der. Og et fjernvarmeværk er for mange et lavinteresseområde, men vi vil gerne engagere flere af jer i driften," forklarer driftsleder Peter Bakke.

Vi ser gerne en større tilslutning til vores årlige generalforsamling, hvor I har medbestemmelse og indflydelse på, hvordan værket drives. Den har vi indtil nu kun informeret om i en annonce i lokalaviserne, men det er ikke længere nok. Vi vil gerne udvikle os i en retning, hvor vi kommer tættere på jer og de platforme, I benytter jer af.


Vi har blandt andet valgt at satse på Facebook, som mange af vores 4.200 forbrugere allerede benytter sig af. Her vil det være muligt at komme bag kulisserne og se, hvordan værket fungerer.

På Facebook vil vi lægge op til dialog, så vores forbrugere kan stille spørgsmål til deres varme og se, hvordan en dagligdag på et fjernvarmeværk fungerer.

Vi starter samtidig et nyhedsbrev, som du kan modtage direkte i din indbakke. Dette vil vi udsende ca. seks gange årligt med de nyeste tiltag, dagligdagen på værket og med gode råd til at optimere dit varmeforbrug – og på den måde spare penge.

Samtidig lægger vi løbende nyheder op på vores hjemmeside, hvor vi også deler seneste nyt om, hvad der sker i vores forsyningsområdet.

"En øget interesse for Hinnerup Fjernvarme bliver ikke skabt natten over, men vi vil arbejde målrettet for at få så mange engageret som muligt på de platforme, I hver især bruger mest," fortæller Peter.